Bimbo Fart

Paul Chestnutt

|

#5 of 42

|

Share

Comment, Like, & Favorite

0

0

0

0

0

0

1

4

Bimbo Fart Drawing

Add This Artwork to Your Favorites Collection

Comment

More from Paul Chestnutt

View Profile  |  Search

 

Comments

Post a Comment

Miami - United States

LMAO, LMAO, LMAO! Excellent drawing, super funny! Congrats F/V

Paul Chestnutt replied:

thank you ..I wasnt sure if I should put this drawing on in case I got negative replies..but its what I do LOL..and negative repies count as much as positive ones

Naugatuck, CT - United States

LMAO @ Robert!

Paul Chestnutt replied:

YUP.....He can spell just as good as the girl in the cartoon LMAO

Belfast, co - United Kingdom

Inside your head the weel is still going round but the hampster is long gone

Paul Chestnutt replied:

WHEEL!!!.....Hamster!!!!!!....I give up FGS!!!...LOL

Naugatuck, CT - United States

omg you are soooo not right. lol

Paul Chestnutt replied:

LMAO !!!!!!!!!!!!!!!

Post a Comment

Add This Artwork to Your Favorites Collection

Comment