Today's Featured Artist: Michael Godard

Pixels Exclusive: Introducing the hottest summer accessory of 2016... round beach towels!   FREE WORLDWIDE SHIPPING.

Fine Art America has expanded to 14 fulfillment centers in 5 countries!

David Bowie Remembered - A Collection of Unpublished Portraits by Terry O'Neill

Now shipping framed prints from Canada!   Need your order in time for Christmas? Check out our Holiday Shipping Deadlines.

Live from New York... it's Anne Geddes!   Watch Anne create one of her iconic holiday images live from her studio in NYC at 10:00 AM EST today.

Holiday procrastinators... purchase a gift certificate and get it delivered right to your inbox.

Wrap your gifts with a reusable holiday tote bag!   Need your order in time for Christmas? Check out our Holiday Shipping Deadlines.

Check out our Holiday Gift Guide!   Need your order in time for Christmas? Check out our Holiday Shipping Deadlines.

 

|

Guy Ricketts Photography Photograph - The Neighborhood Flasher by Guy Ricketts

The Neighborhood Flasher is a photograph by Guy Ricketts which was uploaded on October 5th, 2012.

More from Guy Ricketts

View Profile  |  Search

 

Comments (39)

Post a Comment

Ha, ha, ha! Gotta love it!! v/f!

Guy Ricketts replied:

Thank you, Lenore!

Still laughing as I vote for you in the humorous art contest!

Guy Ricketts replied:

Thank you very much, Karen!

OMG this is the third squirrel picture that has made me burst out laughing today. But this one I am downloading for when I NEED a laugh again - great capture :-) Since you obviously gave him nuts, maybe he was returning the favor?

Guy Ricketts replied:

LOL glad you enjoyed this nutty critter, David

hahaha.. so cute! f/v

Guy Ricketts replied:

Thank you very much, Angsana.

LOL we don't have squirrels here, they always such cheeky creatures v

Guy Ricketts replied:

Thank you so much, Carl. Squirrels are very peculiar indeed. :))

That is a great picture. Never seen anything like this before! Funny

Guy Ricketts replied:

Thank you very much, Jennifer.

Excellent shot !

Guy Ricketts replied:

Thank you very much, Sorin.

LOL!.......Very funny......love it! Great capture, Guy! V/F

Guy Ricketts replied:

Thank you very much, Natalie. Glad my rude neighbor made you laugh. :))

Gosh. this is my favorite photo on FAA and I show it to everyone...I have to wonder what you were wearing when he peeped in?????

Guy Ricketts replied:

LOL You cracked me up, Sharon with that question. I love your comment, that is a great honor for me as well. What was I wearing? A LOT more than that squirrel was ... he should be ashamed of himself. LOL I think of him aong the lines of The Emporer's New Clothes - he thinks he's wearing a fancy outfit. :)))

Thanks for my first laugh out loud moment today! If there are choices about possible next lives, I'm coming back as a red squirrel. When I do, I'm gonna make sure I stay away from this character! Thanks for the warning. Duly noted.

Guy Ricketts replied:

That it made you laugh delights me, Mathilde. I also like your choice for possible next lives, and really appreciate you stopping by and leaving this kind message.

Thank you for featuring this in the Wild and Crazy group, Lesa.

Great capture, and an excellent title to go with it!!

Guy Ricketts replied:

Thank you very much, Richard!

What a capture, Guy!!! lol fantastic! he's soooo expressive! :)) f&v

Guy Ricketts replied:

Thank you very much, Mona! :)

Thank you for featuring this image in the Joy group, Cory!

this is too funny, has he ever gotten busted? guess that's it v

Guy Ricketts replied:

Nina, I have called the cops on him several times, but he runs up a tree when they arrive. Thank you very much for your comment and vote. :)

... Lois falls off chair, laughing, laughing ...

Guy Ricketts replied:

Lol I'm so glad Lois enjoyed our neighborhood flasher! :))

omg!!! * thud *

Guy Ricketts replied:

:))

This is so cute. Guy, you have made me smile again. Thank you. Also I appreciate your comments about Rained Out and others. Good wishes to you. F/V

Guy Ricketts replied:

Thank you so very much for your kind words and support, Anne! :)

LOL... too funny, Guy! f/v

Guy Ricketts replied:

Thank you very much, Sue! :)

Thank you for featuring this image in the Wild and Crazy Animals group, Mark. I really appreciate it!

A fun capture, Guy! It makes me smile:)! Thank you for your visiting and leaving a nice feedback on my work, I really appreciate it:)!

Guy Ricketts replied:

Thank you very much, Xueling! I enjoy visiting your gallery and looking at all your work! :)

I had to come back and peek at the cute "Neighborhood Flasher" again...ha! Still this is just too funny, had to show someone and V & F this pic!!!

Guy Ricketts replied:

Wow, no higher praise can be given than a repeat visit! I appreciate your comments and fv!! :)

I came across this picture in the line up. First of all, the title alone says it all...then when I clicked in to the picture...wtf??? That is just too funny! Animals can be so funny at times, thanks for sharing this very funny moment! LMAO :)

Guy Ricketts replied:

LOL I really enjoyed your reaction! Glad it gave you a laugh, and I appreciate your stopping by my gallery!

Too funny! v/f

Guy Ricketts replied:

Thank you so much, Kim! :)

View Additional Comments

Hide Additional Comments

Post a Comment